ادعاي عجيب دانشمندان : بزرگسالان خشن در كودكي زياد آب نبات مي خوردند! 
دانشمندان ولزي دريافتند افرادي كه در دوران كودكي خود به ميزان قابل ملاحظه اي آب نبات مي خورند در بزرگساني با بيشترين احتمال توسعه رفتارهاي خشونت طلبانه مواجه مي شوند. به گزارش خبرگزاري مهر، محققان دانشگاه كارديف در ولز با مطالعه بر روي 17 هزار و 500 فرد، عادت آب نبات خوردن آنها در كودكي و سوء پيشينه جزائي آنها در بزرگسالي را مورد بررسي قرار دادند. نتايج اين تحقيقات نشان داد احتمال بروز رفتارهاي خشونت طلبانه در 34 سالگي در كساني كه در دوران كودكي هر روز شكلات و آب نبات مي خوردند 69 درصد و اين احتمال در بين كساني كه به صورت يك عادت روزانه در كودكي آب نبات نمي خوردند 42 درصد بود. اين دانشمندان در اين خصوص اظهار داشتند: "اين ارتباط از دلايل بيولوژيكي مثل حضور مواد مخدر شيميايي در آب نباتها نشأت نگرفته است بلكه بيشتر به شكل آموزش رفتاري ناصحيح مربوط مي شود. دادن مرتب شكلات و آب نبات به كودكان به آنها ياد مي دهد كه براي به دست آوردن چيزي نياز به اصرار بيش از حد است و اين مي تواند آنها را به رفتارهاي ناهنجار رهنمون كرده و در پايان آنها را به بزهكاري وادار كند." براساس گزارش خبرگزاري فرانسه، به گفته اين محققان، اين مسئله مي تواند دليل ديگري نيز داشته باشد. به طوري كه دادن آب نبات زياد به كودك اغلب به معني آن است كه كودك عصبي، نا آرام و خشونت طلب است. در حقيقت والدين براي آرام كردن كودكان عصبي خود به عنوان جايزه به آنها مقدار زيادي آب و نبات و شكلات مي دهند.
| aspiran - ایتالیا - میلان |
فكركنم احمدي نژاد در كودكي زياد پشمك خورده كه هم خشن شده هم شبيه ميمون |
يكشنبه 12 مهر 1388 |
|
| bardia25 - ايرلند - دوبلين |
پس معلوم شد چرا احمدي نژاد و بسيجي ها چرا انقدر خشن هستن زياد ابنبات خوردن ولي نوع ابنباتش معلوم نيست شما فكر ميكنيد چه نوع ابنباتي بوده؟ |
يكشنبه 12 مهر 1388 |
|
| iliya behniyafar - ایران - اصفهان |
پس من که از شکلات بدم میاد حتما" در آینده آدم خوش اخلاقی می شم ؟!!!!!! |
يكشنبه 12 مهر 1388 |
|
| Hoja Verde - ایران - تهران |
حضرت آقا پشمکی رهبر مسلمین و غیر مسلمین جهان در کودکی آب نبات ملت را می خوردند! |
يكشنبه 12 مهر 1388 |
|
| bahareiran - ايران - ايران |
aspiran - ایتالیا - میلان------------لوووووووول |
يكشنبه 12 مهر 1388 |
|
| bahareiran - ايران - ايران |
iliya behniyafar - ایران - اصفهان--------------گوگولي مگوليييييي |
يكشنبه 12 مهر 1388 |
|
| blueberry64 - ايران - تهران |
بزرگا كه شكلات زياد ميخورن چي?? اينا پير بشن خشن ميشن?? . iliya behniyafar - ایران - اصفهان // مگه كودك هستي?? لوول |
دوشنبه 13 مهر 1388 |
|
| amir_par3 - ايران - تهران |
نمیدونم چرا هر مطلبی می نویسید این مردم ناآگاه و نابخرد ربطش میدن به سیاست ای مردم دیوانه ناآگاه اگه همین حکومت نبود زنها و مادران و خواهرانتان ..سربازهای عراقی بودند |
دوشنبه 13 مهر 1388 |
|
| sabzsabz - انگليس - منجستر |
amir_par3 - ایران - تهران ..........حالا زن وخواهرتان... کیه |
دوشنبه 13 مهر 1388 |
|
| Hoja Verde - ایران - تهران |
amir_par3 - ايران - تهران. یک : اگه انقلاب نمی شد احتمال جنگ با عراق بسیار کمتر بود.تازه جنگ باید دو سال طول میکشید نه 8 سال. دو:مردم جنگ کردند نه خود حکومت.جوانها بودند که پای خود را روی مینها می گذاشتند.اسلحه دست گرفه بودند و می جنگیدند.خیلی از اونهایی که الان تو مسند قدرت هستند اصلن در جنگ نبودند بلکه اون پشت مشتا معلوم نبود چه غلطی می کردند. |
دوشنبه 13 مهر 1388 |
|
| blueberry64 - ايران - تهران |
amir_par3 - ايران - تهران ...مجبوريم مثل خودت جوابتو بديم :: اي انسان "دیوانه ناآگاه" !! اينكه ربطش ميدن حتما ربط داره اما اينكه چرا? به شما ربطي نداره!! راستي الان "زنها و مادران و خواهران شما" چي چيه اين سران و فاسقين هستن?? و اما در انتها :: بابااااا حكومت!! باباااا امنيت داخلي و خارجي!! باباااا بدبختي و فقر!! بابااا فساد!! وهزار كوفت و مشكلات ديگه.. |
سهشنبه 14 مهر 1388 |
|
|